Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2012. szeptember 30., vasárnap

Azt en eddig nem tudtam, hogy a középfülgyulladàs miatt az embernek nem csak a füle faj durvan, es nem hall, hanem fenemod szedul is, es ha nehany percig lefele nez, pl uv lampat dug a konnektorba vagy a gyereket oltozteri, akkor viharos szedules hanyinger es hanyas jon ra. A cucc kifejezetten nem jokor jott, jovo heten repulunk tm-mel parizsba, es tm sincs jol. Bevetjuk a csaladot, de alapvetoen tm fajo hatan van a teher,foleg, hogy en csekely segely vagyok a fenti okok miatt. Remeljuk, hamar messze szall a gyulladas, mert nem szivesen latott vendeg minalunk

3 megjegyzés:

E. írta...

Jobbulást! :(( Van azért még időtök, hátha kimásztok a bajból :(

Agent Angel írta...

jobbulást!

Névtelen írta...

Szegény Benó is hozzájárul a bajhoz, némi emésztési anomáliával... Ennek ellenére tündéri módon hintázik, csúzdázik, és legnagyobb meglepetésemre vidáman megmászott a Ligetben egy két méter magas, negyvenöt fok meredekségű mászófalat. Én csak a fenekét támasztottam, de a végén már alig értem el, alig tudtam lekapni... Nagyon büszke volt magára, meg a talált, frissen hullott gesztenyéjére is.
:)

is