Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2012. március 21., szerda

egy egészen csodálatos héten vagyunk túl. tm szabadságra március 15-étől szabadságon volt és minden cseppet jól kihasználtunk.  jól leírom, hogy megmaradjon, nem kell elolvasni, mert unalmas lesz.

csütörtökön a kopaszi-gáton voltunk axiómával, samesszel és sörpajtival. a kölkek száraz fűvel ismerkedtek, tolódtak a napsütésben, majd benedek aludt udvariasan a babakocsiban, míg én békésen tologattam. utána isteni, kemencében sült túrósrétest ettünk.

pénteken is-sel kirándulni mentünk, benedek manducában háton utazott, aludt, majd piknikelt, száraz füvet fogdosott és evett, nyomokban bébieételt is evett, is-háton is utazott. a kirándulás nagyon jó volt, mentünk végre mennyiséget, sár és hideg nélkül, madárcsicsergés és beszélgetés közepette. csütörtökön és pénteken is én vezettem úgy, hogy benne ült az autóban a ded és minden rendben volt. szóval ez a para kipipálva.

szombaton reggeliztünk jó sok barátunkkal, gyerekekkel, benedek csodásan viselkedett, örült, szociáliskodott, ült ölben és evett montessori-tornyot. utána elmentünk bababoltba, amit a kölök végigvigyorgott, majd a szép időre való tekintettel sétáltunk még egy picit.

vasárnap felvirradt a nagy nap, és a szombat esti pakolást követő vasárnap reggeli gigapakolást sikeresen befejezve, a gyerek reggeli hosszú alvása után a tervek szerint (csak egy órával később, mint terveztünk, ami kisbabával azt gondolom, igen jó) elindultunk sopronba, nyaralni. benedek aludt egy óra húsz percet az autóban, pedig a második alvás csak fél órás szokott lenni, majd még egyszer aludt, egy megállással eljutottunk a szállóba. utódunk eddigre már unta magát valamint az aznap sokat látott háttámlát, így az érkezést már sírásban abszolváltuk. kipakoltunk, sétálni indultunk, erdő, csicsergés, ölbenhintázást kedvelő,  boldog ámde éhes gyerek, svédasztalos vacsora, idegen ágyban normális elalvás, és mi is ágyba bumm. gyerek jól aludt, mi kevésbé, de a hétfő reggel szép volt a svédasztal finom, a gyerek cuki. háti hordozóban indultunk kirándulni, volt babaúszás nagy sikerrel, részemről szauna-úszás tobzódás az ÜRES wellness részlegben, sopronozás, vacsora és gyerekkel ágyba bumm :). jobb alvást még jobb nap követett, nagy túra szürkemarhákkal, sziki fátlan tanösvénnyel, napkrémet követelő nappal, komoly, károlykilátóba vezető hegymászsással hátibabaástul, újabb babaúszással, vacsora, békés alukálás, isteni éjszaka, zsákban benedekes meleg napra ébredés, összepakolás, gyerek reggeli nagy alvása alatt manka egyedül tobzódott a wellnessben, szauna, uszoda, sókamra, gőzfürdő, besütő napsütés, utána még egy séta az erdőben, és indulás. benedek aludt a kocsiban két órát és simán értünk haza. itthon még egy séta, felis minorékkal kellemes vacsora egy teraszon, miközben benedek urasan körbeüldögélt mindenféle ölekben és élvezkedett.

a héten csomót fejlődött, egyre ügyesebben kúszik, egyre többet van négykézláb és hintázik, megggyőződésem, hogy egyre több mindent ért, figyel, nézeget, elvan magában, nézelődik, megjegyez dolgokat és összességében hihetetlenül okos kis fickó lett belőle, szólott az elfogulatlan anya.