Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2012. március 5., hétfő

A gyerekhalalt nem lehet feldolgozni megerteni elfogadni Utobbi evekben nem talalkoztam vele csak hallottam de ses nouvelles, ikrek, beteg baba, utana a korhazban negy napig egyutt sokat beszelgettunk eros volt mint mindig de tudtam hogy sokat sìr beszeltuk hogy majd setak de nem volt enfiam kicsi volt majd tel lett nem akkor mentek utana nem nyomultam hatha nem akar valojaban es most elment a kicsi megnyugodott talan a kis lelke nem birta a szive nem itt volt a.helye de vajon miert kellett ezt.rajuk merni kifejezetten jo emberek es ilyet meg a leggonoszabb ember sem erdemep erre ssavak nincsenek csak ulok es nezek es megsimogattam benedeket es halat adok erte es nem tudok mit kezdeni mit lehet ha az ember baratnojenek meghal a kisfia

1 megjegyzés:

Meerkata írta...

Borzaszto. Ilyet senki sem erdemel meg es nem hiszem, hogy van osszefugges az o josaguk es a tragedia kozott. En is banatos vagyok pedig csak masodkezbol hallottam Toled es Anditol. Mindenki kuzd, csak van aki rovidebb eselyt kap erre. Ez a kis ember tobbet kuzdott mint sokan egesz eletukben es lehet, hogy az egesz eletre valo kuzdelem neki most fogyott el. Nem tudom, hogyan lehet feldolgozni. Ilyenkor erti meg az ember igazan, hogy mekkora kincs egy egeszseges gyerek, mekkora kincs, es nem termeszetes, hogy eletben marad es felno es majd lesz sajat elete. Orulten sajnalom.

Mit lehet tenni? Atolelni es simogatni baratsaggal, hagyni, hogy megelje a gyaszt es emlekeztetni arra, hogy van 3 szep egeszseges gyereke, akiknek szuksege van rajuk es emlekeztetni a jora, a rovid csodara, meg ha rovid is volt es arra, hogy barmikor szamithatnak rad egy olelesre is akar. En ezt tennem.