Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2012. május 2., szerda

benedek megtanult cuppantani, és irtó édesen csinálja. komolyan rákészül, komoly arcot vág, beszívja az orcáit, összeszorítja csippentve az ajkait majd cuppant, jó hangosan. hihetetlen aranyos, és a legjobb, hogy nem tanítottuk, igaz, sokat cuppogunk neki, puszit dobunk, stb, de teljesen magától kezdett cuppogni. hogy ez számára puszi-e vagy csak cuppogás, nem tudom, mert puszi szerűt ad, nagyon nyálasan tátott szájjal hozzádörgöli magát az arcunkhoz, illetve orron harap, ezek a puszi szerűk, és cuppogni a bébiételesüvegből készült csörgőjére is cuppogott (konrétan rácuppant, mint egy puszit adott volna), de mindenesetre nagyon aranyos.

május 2-a amúgy a legmozgalmasabb szellemi fejlődési napként vonul be az anno benedici világtörténelembe. a mai napon ugyanis (i) a kölök elkezdett tényleg támasztás nélkül, kicsit ingóbingó módon üldögélni, rögtön vagy tíz percet is elüldögélt így a dolgozószobában (amit rendberaktunk!!!) és míg én neteztem, (ii) ő pöckölte az activity center-jét (ami egy zenélő, dudáló, indexelő stb kormányos autó és tök jó), ami eddig nem igazán izgatta fel, majd (iii) egyértelműen ráindult a drótokra, és igyekezett szájba venni, majd értette, mikor szóltam, hogy ne tegye, akkor (iv) értette, hogy nem szabad és pajkosan próbálgatta a határait (én meg rendületlenül neveltem, majd elhagytuk a terepet...), (v) komolyan foglalkozott a porszívóval, pöckölte, játszott a dróttal (felügyelet mellett és csak addig, amíg el nem kezdte szájba venni, mert akkor szigor lett és elcsomagoltam, mindezt úgy, hoyg előtte nevelő jelleggel tájékoztattam a következményekről), (vi) az ülésre és a 30 fokra való tekintettel debütált a medencécske, és benne benedek, aki élvezte, (vii) komoly távokat tesz már meg kúszva mindenféle lerombolandó torony látvány anélkül is, azaz elkezdett felfedezni, (viii) ennek keretében konnektorra vetette pillantását és kacsóját, valamint (ix) elkezdett ajtóval játszani. és ha már, akkor (x) letettem a homokozóba és nyakig homokos lehetett és szórta a homokot, felemelte a kezét és nézte, ahogy szóródika  homok (erről még nem tudom, hogy hogyan szktassam le, mielőtt rászokna, mert nem játszótér-kompatibilis viselkedés, ellenben kilenchónapos-felfedezőkompatibilis..)

szóval sűrű napunk volt. 

2 megjegyzés:

Meerkata írta...

Benónak: ha informatikus leszel fizetnek azért, hogy az asztal alatt bravúrkodj a drótokkal! :)

manka írta...

:)) lehet, hogy az lesz, felvesszük a kukás meg a gyomirtó mellé harmadik opciónak :) bár egyelőre inkább muzsikál a drótokkal, veri veluk az asztal fémlábát (és néha , félszemmel engem nézve beleharap.