Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2013. február 21., csütörtök

Porontypotty

Ez az en blogom így helye van az.ilyen bejegyzeseknek is. Beno mar vagy ket hete minden este furdes elott tronol a bilin , pisilget (tudtosan, elvezettel) felall asszisztala wcbe onteshez, ujra raul pisil stb. Es ma jott el a napja, hogy mikor kerdeztem, hogy felall-, mondta hogy nemnem, meg ult egy kicsit es mikor felallt ott volt qz igazi oaazetevszthetlen, kicsi kaki. Nagyon orultunk, megneztuk kionzottuk stb, maj.kell-e meg kerdesre nemleges valasz utan a porontyot behelyeztuk a kadba. Mg ott alltaban is megdicsertem, hogy milyen ugyes volt,bar ekkor mar gyanus volt az ismeros guggolos poz. Nagy lelekjelenlettel kihorgasztam a kisvodrevel az uszkalo utanpotlast, de mikor elegedettwn szusszantam volna, benot lattam felegyenesedni es erdeklodessel szemlelni a megharomazorozodott uszo sereget. Gyerek ki, furdokopeny, bili (meg oda  termelt egy kicsit) víz le, kad kiforrovizez gyerek vissza. Figyelembe veve, hog furdes elott egy oraval is tojt egy baratit(arrol is szolt egyertelmuen, szinten eloszor eleteben) mondhatni ez tenyleg egy ultimate kakanap volt, szerintem ennyi salakanyag egyszerre meg sose jott ki belole.

Mindenesetre orulunk a szobatisztasag fele megtett ujabb lepesnek es igyekszunk megvilagitani fiunk elott a bili es a kad kozos (oblos, konbex es neha folyadek van benne) es eltero (egyikbe sz..runk masikba nem) tulajdonsagait.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát ezt a sztorit felolvassuk Benó tizennyolcadik születésnapján!

:)))))

is