Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2013. május 13., hétfő

ma hirtelen felindulasbol szinhazba mentem. benedekre mama vigyazott,tm bridzselt, axioma vegul nem ertvra,igy a maesteszinhaz nak hala otszaz kemny forinert felultem delutan otkor online vett jegyemmel a vigsinhaz karzatara (jot futottam magassarkuban, a sprint veget egy sorstars magassarkossal futva a jaszaitol a szinhazig).  darab erdekes volt, amit fuzettem, megerte, bar torocsik marit nem szeretm, megint el kell ismerni, hogy nagyon magy szinesz, es az elmeny megfizethetetlen. nagyon reg voltam szinhazban, egyedul meg soha, es az egyedul is jo volt, a szinhaz is jo volt, a darab erdekes volt, osszessegeben geszen erdekes, uj elmeny. jo, hogy tudok ujat adni magamnak, feludit.
es tegnap meg koncerten voltunk gyermekvedovel, az is nagyon kellemes este lett. holnap talalkozom bironovel es a kicsi lanyaval, utana megyunk templomba benedekkel,mert unnep van, egyik kevencem, savuot, este pedig elmegyunk beszelgetni lanyokkal.
jo nekem.

Nincsenek megjegyzések: