Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2013. július 22., hétfő

Omlesztett

Most hogy tud beszelni lassan atmegyek gyerekszajblogba is. Mostanaban beno mindentol fel, mert "hangos" esetleg "tul nagy". Ezt nem tudjuk honnan veszi leginkabb emberekre alkalmazza, neha tmre es ram is. Ma orrszivi porszivas elott mondta, hogy pojszivo hangos, mondtam hogy annyira nem is, de amugy kiabaljon neki vissza. Erre rogton buzgon kozolte hogy "haho pojszivo" :))).

Ezenfelul elovettem megint a xilofont, tokre tetsett neki, vagta hogy zene jon belole, kiprobalt mas helyeket,amiken lehet hangot csinalni a xilofonverovel (kozben az en combomat is, azt amugy is szereti simogatni, es eszlelni hogy vizes vagy szoros (itt rogton mindtam neki higy csak pihes es igazabol az apja szoros lathatoan melyen erintett az oszinte gyermeki meglatas mindazonaltal valoban csak pihes) es ezek utan teljesen onalloan odahozta a csacsit,akinek a kezebe fogta a verot es segitett neki utni a xilofont, es mindta higy caacsi xilfon meg hogy meme segut csacsi xilfonon. Most mar tenyleg komol es valodi beszelgeteseket lehet vele folytatni, valodi parbeszedeket es ez egeszen uj elmeny nekunk is.

Ma azt is megbeszeltuk hogy mindenki (egesz csalad osszes tagja darabonkent) budoset kakil. A szobatisztasag fele haladunl,annyiban hogy ha kakilnia kell szinte mindig szol es tobbszor kapjuk el meg kakilas elott a bilit mint mar produktum kozben. Kozben sokat beszelgetunk es en eldallolom a nyomo dalt, reszben a magam szorakoztatasara mert unok ott ulni es varni hogy vegezzem viszint ha odebbmegyek felpattan es pl kionti a bilit csupa joszandekbol.

Szoval izgalmas az elet, most pl budos volt a szemet es mivel mostanaban van szaglasom bar hetvegen ket orara elveszett es akkor rettegtem titokban hogy megint nem fogok szagokat ere
zni, szoval erztem es kimostam a szemeest es ezert most, bar megmostam a kezem enyhe szemetillat leng be. Ma nagyon hatekonyan ravettem vegre magam arra hogy megirjak egy beadvanyt amit mult het szerda pentek keptelen volt (kitort az itelkezesi szunet de nem lett annyival kevesebb a melo mibt almaiban hittem es ez letort meg nyilvan a szunet is elernyesztett) de ma vegre megirtam es holnap megyek shiatsura amire mar nagyon nagy szuksegem van es elmegyunk ng vel eskuvoi ruhat is nezni vegre vegre.

Nincsenek megjegyzések: