Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

2024. március 16., szombat

Elképesztő ez a lánygyerek, akink van. Duolingozik és tegnap nem figyelt,nem volt befagyasztoja és megszakadt a sorozata. Nem volt elég gyemantja,hogy vegyen, csak igazi pénzért lehetett volna, kérdezte,saját zseboenzebol vehet-e. TM először azt mondta, részéről nem, Bubanak sem engedjük soha az appon belüli vásárlást. Én mondtam,hogy ez nem játék,Juli tényleg tanul ezzel, emiatt most egyszer, tényleg egyszeri alkalommal engedjük. Megegyeztünk ebben. Bementem Julihoz, akinek elmondtam,hogy most az egyszer,de tényleg egyszer és mert ez nem játék,lehet. Felnéz a gyerek a könyvből, (A miletoszi hajóst olvassa épp), könnyes szemmel és határozottan így szól: apának igaza van. Es nem kérte a vásárlást. 
Megolelgettem es mondtam neki, hogy nagyon nagylanyos döntés, és nagyon erős, és hogy ez tök nehéz és szomorú és csalódott, de nem ezen múlik a diluolingo, nem ettől tanul, mindegy a sorozat, és bólogatott. Elképesztő akaratú , élethez való hozzáállása hihetetlen számomra. Kilenc és egynegyed éves.

Nincsenek megjegyzések: